Skip to content

Cum să întinereşti în .ro

September 25, 2009

Cum surfam eu pe vastele câmpii ale internetului autohton, pac, am fost surprins şi atacat fără milă de un post interesant pe Softpedia. Numai că eu n-am cont pe Softpedia (am înţeles ulterior ca dacă n-am cont pe Softpedia, nu mă pot numi, citez,  “internaut” şi aş merita tras în ţeapă. De-abia mai târziu aveam să aflu de ce), aşa că am băgat în funcţiune mirificul add-on Firefox ‘BugMeNot’…şi-apoi a ieşit ce se vede mai jos.

Softpedia

Da, nu ştiu nimic. Însă de-abia aştept să se facă 21:55!

 

Totuşi, să continuăm spre acel El Dorado care m-a transportat în timp. Ajung pe site-ul cu numărul 2 din clasamentul SATI, ediţia toamnă-iarnă1962, harti.mielu.ro şi dintr-o dată trasu’ în ţeapă sună bine.

Mielu

Băi, aştia vor să-mi zică ceva. Din fericire nu ştiu nimic şi deci, nu mă prind.

From → Online

Leave a Comment

Leave a Reply

