Skip to content

Dan Balan, prietenul meu şi fetele

October 21, 2009

Nu, Dan Balan nu e prietenul meu dar am un prieten care seamănă leit cu el. Şi ca un făcut, exact acest prieten îmi trimite linkul ăsta:

Mi- plăcut melodia videoclipul atît de mult încât m-am apucat de scris la ora asta şi i-am făcut vreo patru vizualizări din cele approx. 222 mii făcute in exact o săptămână. Prietenul zice că i-a făcut 221 mii, dar doar aşa, că e narcisist nu de alta.

Şi să trec odată la ce vreau să ştiu, cine sunt fetele???

P.S: Cum se pune youtube-ul pe ‘repeat’ ?

From → Online

2 Comments
  1. dan balan permalink

    sunt femeile mele, ma nebunule, ce te macina pe tine cum le cheama?:P…acu pe bune…nu stiu cat oi semana eu cu dan balan, dar tare as da sa fiu p-acolo pe la filmari sa dau o mana de ajutor….

  2. Andrei Teşcan permalink

    Păi am aflat între timp, vrei nişte date de contact ceva? 😛

Leave a Reply

