Skip to content

Noul Call of Duty vs. Hollywood vs online.

November 19, 2009

Noul joc din seria Call of Duty, Modern Warfare 2, a avut vânzări în prima zi de lansare de 310 milioane de dolari! Mai scriu o dată, 310 milioane $, da?? Asta în condițiile în care The Dark Knight, de exemplu, a făcut în primele 5 zile în cinematografe 204 milioane $, sumă care la acea vreme era un record al tuturor timpurilor în ceea ce privește încasările filmelor de la Hollywood în SUA.

Inglorious Basterds al lui Tarantino are adunat, la trei luni de la lansare, venituri de 120 milioane $, în timp ce nou lansatul 2012 a ajuns la 74 milioane $ în trei zile de la premieră. Dezvoltarea jocului a costat approx. 50 milioane dolari, marketingul 200 milioane. Asta înseamnă că acest produs s-a plătit și a ajuns pe profit din prima zi!

Call_of_duty_4_modern_warfare_

Să ajung și la ultima comparație pe care vroiam s-o fac. Aud vorbindu-se în online-ul romînesc, și nu numai, de fonduri de investiții, runde de investiții, mega-proiecte, un ROI la interval de 3 până la 5 ani (în cazurile fericite), start-ups care mai de care mai fandosite, super-inteligente și nu în ultimul rând utile. Site-uri care știu și fac multe. Multe lucruri care nu trebuiesc nimănui adică.

Deci, despre ce vorbim aici?? Ca mie mi se pare că ‘it’s all talk and no…money’ ca să zic așa.

 

Poză: sursa

* sumele exprimate în dolari reprezintă încasări doar în SUA.

Advertisements

From → Online

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: