Skip to content

‘Puştiulică şi homarul’ sau ‘Cum am învâţat să merg pe schiuri’

November 23, 2009

Titlul e la alegere, pentru că ideea e aceeaşi. Puştiulică din filmuleţul de mai jos are aceeaşi reacţie pe care am avut-o eu, prima oară când am prins viteză pe schiuri. Uau! Uaaaau! Ulterior, eu mi-am luat-o, el nu, dar asta-i altă poveste.

Îţi aduci aminte prima gură de dulceaţă de nuci, prima pască de Paşti, prima oară cand ai sărutat sau primul miros al Reginei Nopţii într-o seară călduroasă de iunie? Să întreb de mere coapte ce te aşteptau când veneai îngheţat de la săniuş?

Asta mic mi-a adus aminte de copilărie şi de Sărbătorile (pierdute) ce se apropie. Poate anul asta o să zic şi eu…Uau!

From → Distractive

Leave a Comment

Leave a Reply

