Skip to content
Tags

Scurt, despre noi

December 1, 2009

La Mulți Ani România!

Am ales să-mi încep așa mica mâzgâleală ce va urma. Asta în contextul în care pe peste tot unde mă uit, văd oameni care vorbesc “foarte frumos” despre ziua de 1 Decembrie și despre români și România. Înțeleg acum, suntem toți hoți, ordinari, leneși, tâmpiți, reduși, curve, nesimțiți, jegoși, mincinoși, prefăcuți, proști de bubuim, nespălați etc etc. Ce să mai, niște bravi urmași direcți ai lui Homo neanderthalensis. Sau cel puțin asta spun mulți din românii din jurul meu.

tort_romania

Asta citesc cu precădere și în micul univers ce se numește “online-ul” (da, ghilimele) românesc. Aici unde de fapt, stai așa, sunt cei mai cei, aici pe tărâmul unde trăiesc zmeii zmeilor, cei mai creativi, cei mai interactivi, cei mai relevanți, cei mai interesanți și cei mai drepți dintre români. Ei bine, lor, nouă (cât încă mai pot să zic ‘nouă’), ne e silă domnule de țara asta și de oamenii din ea, ne e scârbă de locul în care trăim, ne e scârbă de voi, toți aștia care ne trageți pe noi în jos și nu ne lăsați să ne manifestăm plenar la adevărata valoare. Am obosit să încercăm să fim niște români cum trebuie, că n-avem loc de voi, ăștilalți, românii sadea. Și chiar n-avem loc de voi băăă, că prea sunteți mulți, mulți și proști. Uite-te în topul zelist și vei vedea, asta e atitudinea. Iar atitudinea asta poate fi extinsă, în mare, la toate mediile societății noastre.

Închei, urându-vă încă o dată La Mulți Ani! Iar celor care au o problemă în a trăi aici, acum și așa, nu pot decât să vă dau link-ul ăsta: Canada (și multe alte țări) vă așteaptă cu brațele deschise. Lăsați-mă pe mine aici, pe noi aici, să ne zbatem în mocirla nimicnicei noastre și să ne vedem de necazul nostru de români.

Sursă poză: laurafrunza.com

From → De-ale lumii

One Comment
  1. Sebys permalink

    Poza care ati folosit-o acolo nu este a dumneavoastra iar din cate stiu eu nu mi-am dat nici un accord scris in care vi se permite folosirea acelei poze; sub nici o forma. Pentru alte neplaceri va rog sa o inlaturati; poza imi apartine iar ea intra sub incidenta copyrightului.

Leave a Reply

