Skip to content
Tags

,

Mail-ul de la Yahoo e praf!

December 2, 2009

Ca majoritatea românilor, am avut prima adresa de mail la Yahoo!. Când am început să folosesc e-mail-ul ca pe o unealtă de zi cu zi, deja nu mai aveam mare nevoie de vechea adresă şi n-o folosesc decât rareori. De asta nu am integrat-o nici în clientul de e-mail management (ex: Thunderbird). Totuşi, atunci când o fac, şi intru direct pe site-ul Yahoo!, sunt descurajat din primul moment.

Yahoo

În primul rând nu poţi selecta ca username-ul şi parola să fie stocate în browser. Lucru care te duce la următoarea problemă, şi cea mai enervantă, după mine. Dacă eşti un utilizator mediu al PC-ului, logic ar fi, ca după ce iţi scrii username-ul, să apeşi tasta “tab” pentru a sări la câmpul următor şi a introduce parola. Foarte frumos, numai că apăsând ‘tab’ sari la câmpul următor ce este o adresă exemplificativă a username-ului. Şi, supriză, după ce scrii ca zevzecul parola şi apeşi tasta enter, nu intri în mail cum vroiai, ci te trezeşti că ţi se deschide clientul default de mail care te îmbie să trimiţi un mesaj la free2rhyme @yahoo.com. Nu mulţumesc.

Concluzia e că, până nu văd o schimbare (mi se pare ciudat ca o companie de anvergura Yahoo să aibă scăparea asta, care deşi e mică,e şi foarte enervantă) în bine, n-o să-mi mai verific mail-ul pe această adresă.
Şi, uau, le-am îngenuncheat traficul. Nu, dar iau atitudine. Nu mă respecţi, nu folosesc serviciul tău.
From → Online

Leave a Comment

Leave a Reply

