Skip to content

C-asa-i in tenis (a se citi marketing)

August 31, 2010
Alta varianta a spot-ului de mai jos ar putea avea urmatorul comentariu:
I.N: Haide fa in mortii ma-tii, imi iei comanda anu’ asta?
Chelnerita: Da, sigur, o secunda…
I.N: Tu stii fa in mortii ma-tii cine sunt eu? Stii in mortii ma-tii ca suntem in restaurant, deci mars in mortii ma-tii si adu-mi meniul mortilor ma-tii!!
De ce zic asta? Ia sa vedem o mostra de gentilete din partea omului ce a fost imaginea BRD si e (a fost?) si parte integranta din campania de promovare turistica a Romaniei:
Poate omul era nervos si poate ca paparazzi sunt nesimtiti, dar nimeni, mai ales o femeie, nu merita un asemenea limbaj si o asemenea atitudine. Aici e vorba de sapte ani de-acasa.
Revenind la marketing, cred ca e evident de ce trebuie sa fii foarte atent cu brand-ul tau si de ce trebuie sa te gandesti foarte bine pe cine alegi sa te reprezinte. Daca acest episod se intampla in plina campanie BRD, ce ar fi insemnat asta pentru imaginea BRD? Ce ar insemna pentru imaginea Romaniei un astfel de episod, in scenariul Ilie Nastase pe strazile Parisului luat la intrebari de un reporter francez? (aici ma indoiesc ca impactul, cel putin in afara tarii, ar fi fost prea mare pentru imaginea noastra si asa ‘perfecta’).
Sunt curios daca la o viitoare campanie de marketing, cei de la BRD (Groupe Societe Generale) vor mai apela la ‘serviciile’ lui Nasty (:P). Si daca da, imi imaginez spotul, terminandu-se cu un mesaj de genul: “La BRD, oricine ai fi, vei gasi sprijin pentru proiectele tale, atat timp cat nu ne calci pe coada, caz in care iti spargem fata da-te-n mortii ma-tii!”.
Later update: Ilie Nastase se explica. Aha, deci despre libertati era vorba: “Cum aveți voi voie să îmi faceți poze și să mă filmați, așa am și eu voie să reacționez”.
Leave a Comment

Leave a Reply

