Skip to content

M-am intors in Bucuresti

September 6, 2010

De unde stiu asta pregnant, lasand la o parte pancarta mare de la intrare?

Sunt la volan, vreau sa fac dreapta pe o strada si nu semnalizez. Greseala mea. O duduie la vreo doua’j si de ani, ce-mi acorda cu regret prioritate, imi adresa urari de bine si se interesa de sanatatea cavitatii mele bucale in timp ce-mi ceream scuze pentru greseala. N-apuc sa intru bine pe strada stramta ca ma ia la blagoslovit un conducator nervos pentru ca ocoleam un crater, oarecum pe banda lui. Omul avea ochii iesiti din orbite, injura din toti bojocii, se inrosise la fata si era nedumerit de cum puteam sa zambesc cand el ma-ntreba de morti si alte rubedenii. Cu siguranta s-o fi gandit ca-s un moldovean prost care ar merita vro’ doua, si eu, si idiotu’ care mi-a pus covrigu-n brate.

Toate astea se intamplau duminica noapte pe niste strazi pustii, in jurul oreler 11 .

Welcome to the Hotel Bucharest!


Până să-i termine guvernul, românii se grăbesc să se lichideze între ei.” –
din “Legea – inscripție pe o cruce“, articol de CTP.

From → De-ale lumii

Leave a Comment

Leave a Reply

