Skip to content

Cum pun nemtii muraturile. Azi, Lidl.

November 14, 2011

Sositi de curand in Romania, germanii de la Lidl si-au facut intrarea pe scena retailerilor locali cu un marketing destul de agresiv si…eficient, as spune eu.

Reclama Lidl este peste tot la TV si nu ii pot gasi niciun cusur, pare foarte politically correct, melodia prinde foarte bine, mesajul pe care eu il vad e ca Lidl ia ce e mai bun din Europa dar si din Romania si il ofera clientilor sai, clienti pe care ii intelege, ii respecta si carora le promite standarde inalte.

 

Nu stiu cum arata campania din print (cat de tare poate sa fie?), dar in online am vazut ca sunt destul de prezenti, au un cont de YouTube customizat, pe care chiar posteaza, pagina de Facebook (o gasiti repede) are deja 111.000 fani, contul de Twitter nu e un loc in care doar arunca oferte, site-ul arata chiar bine comparativ cu al altor competitori.

Bine, bine, atunci unde intra muraturile si unde o da Lidl in bara, ca dupa atatea laude tre’ sa urmeze un dat in bara. Et voila:

 

Lidl_pret_redus

Nu, nu poza asta e buba. Sa-ti explic. In weekend conduceam linistit pe mirificele sosele ale Patriei (cu P mare, da?) si ascultand un radio oarecare, aud o reclama Lidl destul de greu de ignorat. Scenariul presupunea o tanti…Maricica sa-i spunem, pe la 45-55 de ani ce se chinuia sa-si duca acasa ardeii grasi verzi (asa zice reclama ce vrei?) luati de la Lidl cu 4,99 lei pe kilogram (pret repetat desigur, obsesiv). Normal, incarcatura e prea grea si astfel tanti Maricica trebuie sa apeleze la ajutorul postasului, postas care ajunge si el sa se mire de greutatea sacilor, dar deh, daca e 4,99 Ron kilul…Dar stati asa postase, Andrei si altii mai naivi, nu, n-ati inteles, ne explica tanti Maricica de ce sunt sacii grei, a luat ea si borcane ca doar, si aici citez, “trebuie sa pun si eu muraturi toamna asta!”.

 

Cat timp eram eu atent sa nu nimeresc vreo groapa coaja de banana am mai auzit de cateva ori reclama si tot aveam un sentiment ca ceva nu e in regula. Chiar ma gandeam la promovarea Lidl, imi parea bine facuta, cand, zbang, Evrika, mi-a picat fisa. Cine mama dracului pune ‘ardei grasi verzi’ la murat???

 

E ca si cum m-as duce eu in Munchen si le-as da alora sa bea Bergenbier nefiltrata spunandu-le ca e buna. Ar parea ca habar n-am in ce ma bag. Dar cum ulterior as putea spune ca de fapt vroiam sa zic “buna de spalat vase”, cred ca si Lidl poate sa vina si sa spuna ca borcanele erau pentru alte muraturi, doar nu pentru ‘ardei grasi verzi’, ce-aveti, v-ati tacanit?

 

P.S: vad ca si alte surse au ceva impotriva promovarii lor de la radio.

P.P.S: aaah, ardeii grasi nu se pun la murat, nu? 😀

One Comment
  1. Daniel permalink

    m-ai convins! …merg sa iau borcane poate sunt la promotie 🙂

Leave a Reply

