Skip to content

Cum sa ai o memorie de elefant?

December 20, 2011

E simplu, nu ai nevoie. In primul rand memorie de elefant nu inseamna sa tii minte totul, contrar unor mituri populare in cercurile pasionatilor de Discovery, ci inseamna sa ai la dispozitie uneltele necesare unde poti sa stochezi idei, proiecte, site-uri la care vrei sa revii etc etc.

Nu de putine ori mi s-a intamplat sa am ganduri pe care vroiam sa le pastrez pentru o folosinta ulterioara dar am uitat, nu de putine ori am vrut sa retin linkurile unor melodii/poze/articole/filme/carti de cumparat, sa notez ca X ar fi un subiect despre care chiar vreau sa-mi povestesc aici sau ca ideea Y merita investigata pentru a cumpara niste timp liber.

Daca pentru idei si proiecte un banal carnetel mi se pare un pic desuet, intotdeauna exista varianta “Notes” disponibila si in cel mai ieftin telefon iar pentru linkuri exista optiunea de “bookmarks” din browser.

Totusi, notes-ul din telefon nu e in acelasi loc cu bookmarkurile iar bookmarkurile sunt pe un singur calculator. Aveam nevoie de ceva centralizat, usor de folosit si disponibil pe mai multe platforme.

 

Imi_aduc_aminte_totul

Asa ca am recurs la Evernote, un serviciu care indeplineste exact aceste cerinte. Pot nota idei, pot salva linkuri, il am disponibil pe telefon si in browser, ma loghez de oriunde, e usor de folosit si…tine minte tot.

Cum imi imaginez ca nu ai dat click pe link, legatura dintre Evernote si elefanti e in poza de mai jos. Si daca tot sunt la poza de mai jos, e incredibil cum un serviciu de marimea lor nu are un simplu buton de “Sign In” pentru cei care vor sa foloseasca platforma direct din browser.

Hmm, poate nu e asa simplu de folosit? 🙂

Evernote

 

Ei, si daca pare prea complicat, exista intotdeauna lecitina.
From → Online

Leave a Comment

Leave a Reply

