Skip to content

Business de Romania sau cum sa faci e-commerce cu Mag4u.ro

December 22, 2011

Dupa mine, angajatii unei companii sunt cea mai buna unealta de marketing a ei. Inainte de a fi inovator, inainte de a explora nișe virgine, inainte de a fi in stare sa faci business plan-uri, trebuie sa stii cum sa angajezi.

Iar in piata e-commerce e cu atat mai important sa ai oameni buni in pozitia de client service, pentru ca e vorba de interfata cu un potential client iar cand ei se comporta ca niste cocalari luati de la seminte si cola din fata blocului si tranti??i intr-un birou, rezultatul nu poate fi decat unul. Sa iti explic.

Imi cautam o imprimanta multifunctionala si dupa ce m-am hotarat ce sa cumpar am facut o selectie a ofertelor. Cea mai ieftina a fost cea de la Mag4u.ro (numele trebuia sa-mi dea de gandit), la diferenta de 100 Ron de a doua clasata, dar iata ce conversatie am avut cu un angajat al lor ce nu mai prididea sa fie “4u”:

 […]

andreitescan: o aveti pe stoc?
andreitescan: daca da, in cat timp va fi livrata?
mag4uro: imprimanta simpla sau cu ciss 
semnul intrebarii?
andreitescan: ce inseamna simpla?
andreitescan: fara cartuse?
mag4uro: cartuse are
mag4uro: dar la ea se poate pune si sitemul ciss –
jos sitemul!
andreitescan: nu stiu ce inseamna asta
mag4uro: clar   
aici s-a rupt filmul…
andreitescan: ?
mag4uro: imrdiat
ne grabim, ma leshi bah cu ortgrafia ta?
andreitescan: gata, m-am documentat
andreitescan: nu, fara ciss
mag4uro: nu este in stoc momentan
mag4uro: dupa 10 ianuarie
andreitescan: clar 
 et voila!
andreitescan: multumesc

Si eu nu ma grabeam deloc, puteam foarte usor sa astept pana la anul pentru a cumpara imprimanta. Totusi, modul in care am fost tratat m-a facut sa nu si m-a facut sa extrapolez si sa ma gandesc ca daca asa sunt tratat acum cand cumpar, cum o sa mai fiu tratat dupa ce am apucat sa dau banii…?
Drept urmare, m-am dus direct la numarul doi de pe lista, baietii aia cu sange in vine, Koyos.ro. Am fost tratat super dar din pacate nu o aveau pe stoc si m-au intrebat daca e in regula sa revina cu un telefon in momentul in care o sa fie disponibila. Era ok, dar hai totusi sa stim si o data exacta. 

Si uite asa am ajuns, exact, la emag.

From → Online, Publicitate

Leave a Comment

Leave a Reply

