Skip to content

Cum se vinde magiunul sau Marketing à la Topoloveni

January 9, 2012

Nu ma intreba cum, dar in zilele de sarbatori am dat pe [pune aici orice nume de televiziune etno-folcloro-manelistica] TV si l-am vazut pe domnul Ion Popa prestand cu spor o melodie ce-mi gadila (cu grebla) auzul. Iata:

Acum eu nu pot decat sa ma intreb ce era in capul producatorului de magiun Topoloveni cand a gandit strategia asta de promovare? Ducandu-se pe Favorit TV, de exemplu, ataca un target destul de low, as spune eu, in conditiile in care un borcanas de-al lor de 450 ml costa approx. 10 RON. Hmm, ceva da cu virgula.

Apoi, serios, cine sta de Craciun la masa cu caltabosul in fata si fredoneaza “magiunul de Topoloveni”…? Sau cine sta oricand, oriunde si fredoneaza “maginul de Topoloveni”? 🙂

In plus, din cate stiam eu, Topoloveni e in Arges, iar Arges nu e in Oltenia asa cum spun versurile…

Dar, sunt roman si-mi place pruna :)), si-mi mai plac ringtonurile fistichii la telefon, deci pe cand un ringtone?

 

P.S: acum mi-a picat fisa, singura explicatie posibila e ca producatorii magiunului sunt olteni. 😀

Leave a Comment

Leave a Reply

