Skip to content

Probleme cu scrierea greoaie a ghilimelelor in Windows 7?

September 6, 2012

– Ptiu, trăsni-o-ar virusul cel mare si gros de Fereastră imbecilă, toți bolovanii din lume să se abată asupra ei!!!

– Ce-ai mă Andrei, ești bine?

– O iau razna Daniel, o iau razna!!!

Asta era un dialog tipic la birou atunci cand aparea mult-urata problema a ‘ghilimelei Windows’. Daca ai ajuns cu cititul aici, e foarte probabil s-o fi patit si tu (sau ai prea mult timp liber :P), e vorba de ce se intampla atunci cand vrei sa folosesti ghilimelele si apesi Shift+ “, sau mai degraba ce nu se intampla, adica nu apare nici o ghilimea.

Cel putin asta am indurat eu timp de aproape un an (pe doua laptopuri diferite, fiecare cu Windows 7 – sunt convins ca exista si sisteme fara problema asta), de fiecare data cand aveam nevoie de ghilimele sau apostrof, trebuia sa tin minte ca pentru a vedea semnul pe ecran, dupa combinatia de taste Shift+ “, ce in mod normal trebuia sa genereze afisarea semnului dorit, trebuia sa mai apas inca o data Space. Si uita asa uitam sa apas Space si mai trimiteam cate un mail cu “asa cum Arhimede a zis “Evrika  , asa zic si eu” cand de fapt trebuia sa arate astfel: “asa cum Arhimede a zis “Evrika”, asa zic si eu“.

Satul sa indur tortura, am cautat pe Google, am gasit solutia, iata ce trebuie sa faci sa scapi de “ghilimelele din iad”:

Control Panel – Clock, Language and Region – Change Keyboards… – Change Keyboards – Add – English US, apoi selectezi la Default Input Language – English US.

Problema era cauzata de folosirea tastaturii United States – International, pe care ai putea chiar sa o stergi dupa ce ai selectat alt sistem de scriere default de la Default Input Language.

La cat mai multe citate! 🙂

From → Aleatorii

Leave a Comment

Leave a Reply

