Skip to content

România

February 27, 2014

Uneori când ascult muzică populară, mă minunez cât de bine rezonează unele melodii cu anumite părți din mine. Întotdeauna simt asta ca pe o minune, e ca și când strămoșii mei vorbesc cu mine și-mi spun după caz, că va fi mai bine, mai rău, că e timpul jelei sau al dansului. Astăzi am găsit un cântec de aproape de-acasă:

Dacă îți place muzica tradițională, trebuie să te abonezi la canalul lui Fabris. Ai să găsești acolo o colecție impresionantă de capodopere românești și Dumnezeu să-l ajute să ne arate mai multe.

 

*Later Update

Se pare că nu doar românilor le vibrează sufletul atunci când aud muzica noastră populară, tocmai ce am găsit câteva melodii ale celor de la Roots Revival România, un proiect ce implică artiști din mai multe țări ce cântă teme populare românești folosind intrumente tradiționale din țările lor. Și ce iese nu e rău deloc! Dacă vrei îi mai poți prinde în concert în această sâmbătă la Sala Radio. Mai multe despre proiect găsești la acest link.

From → De-ale lumii

One Comment
  1. Totala sursa de inspiratie acel canal de pe youtube ! Cinste si celor gratie carora l-am gasit initial si, anume, celor de la Subcarpati 🙂

Leave a Reply

