Skip to content
Tags

Drumul

March 21, 2014

Nici nu mai știu de când n-am mai auzit o muzică bună în altă limbă decât engleză. Asta pentru că nu prea mai aud muzică decât în engleză. Așa că m-am întors la muzica Italiei anilor 70-80, acolo găsești mereu ceva bun. Uite de exemplu câtă durere și pasiune pune omul ăsta în melodiile lui:

Melodie ce mi-a adus aminte de drumul fiecăruia dintre noi. Plin de bine sau rău, plin de bucurii sau tristeți, cu cineva sau singur, toți avem un drum de făcut. Spun platitudini, știu, însă cred că până la urmă important e ca vederile de pe drum să fie frumoase. Drumul meu a ajuns în punctul în care nu mai am nimic de spus nimănui, așa că acest blog se oprește aici. Nu mai văd rostul împărtășirii frumuseților mele pentru că nu mai am iluzia că pot schimba ceva în bine. Cel puțin nu așa. Sper să pot face asta mult mai direct, mult mai aplicat.

Drumul nostru, ca un rîu ce trece prin defileu, are învolburări și momente de calm. Îți doresc cititorule, învolburări și momente de calm fericite!

From → Serioase

Leave a Comment

Leave a Reply

