Skip to content

Întîmplări pe net

October 21, 2015

Acum cîteva zile am primit un e-mail. Mi-am zis ce naiba?, aș putea să mă descurc cu un penis mai mare, așa că am răspuns mail-ului și le-am trimis banii. Ce greșeală imensă, a funcționat. Problema e că a funcționat prea mare tare! N-am mai putut ieși din casă iar de cînd am răspuns mail-ului cu pastilele de slăbit am ajuns o schijă și mi-am schimbat toata garderoba, așa că acum toate țoalele mele sunt skinny fit și nu prea pot merge pe stradă așa, cu catargul la înaintare. Pentru că n-am vrut să sufăr umilința de a fi arătat cu degetul de toți liceeni cu caș la gură, mi-am dat demisia de la muncă. În mod normal aș fi fost într-o mare belea căci aveam de plătit patru rate la bănci, pentru casă, mașină, vacanțe și iPhone, însă am avut un noroc chior. Nu-mi dau seama cum tocmai eu am avut bafta să văd un job cu care cîștig ușor 2500 de euro lunar lucrînd de acasă și deși am fost foarte sceptic la început, am dat click și iată-mă scriindu-vă acum de pe noul meu Mac luat, desigur, în rate.

Aparent 2500 Eur pe lună nu-s de ajuns să recurgi la operația inversă, de la mare la mic (m-am răzgîndit, îmi vreau bărbația la dimensiunile originale – între timp am o prietenă care vrea să iasă cu mine în lume destul de mare tare). Dar cum cel de sus ține cu cei săraci cu duhul, norocul nu m-a părăsit și chiar ieri am mai primit un e-mail. Un manager de bancă din Burkina Faso avea niște probleme cu transferul unor bani…în orice caz, după cîteva tranzacții care mie mi s-au părut floare la ureche acum sunt BOGAT PUTRED! Nu înțeleg exact de ce e atît de greu pentru burkinezi să primească o moștenire de la unchii lor corupți pînă în măduva oaselor și foști sefi de stat, dar ce-mi pasă mie atît timp cît am făcut 100,000 USD într-o zi?!

Dacă vreți, am și-o poză cu pisică. Înlocuim?

Dacă vreți, am și-o poză c-o pisică. Înlocuim?

De mîine viața mea se va schimba total! După operație rămîn cu o grămadă de bani, îi dau papucii prietenei mele și cu siguranță voi începe să mă întîlnesc cu o mulțime din tipele care stau la doar 2 km de mine și care mă tot invită pe net să ne distrăm mare tare. La văd pozele pe internet pe orice site pe care mă duc și mă miră că de-abia acum am descoperit în ce super zonă de agățat fete stau.

În seara asta am pus și la loto și la ce noroc am avut în ultimul timp, nu mică mi-ar fi mirarea ca mîine cînd mă voi trezi din operație să aflu că am mai cîștigat o sumă direct proporțională cu dimensiunea a ceea ce s-a tăiat. Ar pica la fix pentru că cei de la banca mea au fost atît de drăguți încăt sa schimbe doar pentru mine modalitatea de acces la internet banking. Site-ul arată tot la fel doar că adresa lor acum e ceva de genul https://no_we_don’t_steal_your_user%pass_please_relax.thebank.ro și momentan nu-l pot accesa.

În orice caz, o să vă țin la curent cu ce se mai întîmplă, iar dacă cei de la bancă nu vor avea un răspuns în curînd mă bate capul să deschid urgent o petiție online…

From → Distractive

Leave a Comment

Leave a Reply

