Skip to content

Ski. Libertate

December 22, 2015

Neavînd și eu ca orice om normal măcar un (1) cont de Facebook, n-am putut să mă dau mare după weekend-ul ce-a trecut, postînd poze în care schiam majestuos (în poze chiar schiez majestuos, așa să știi! 😀 ) la 2,000m +. Așa că pentru a elibera supapa de presiune și a nu cădea în ispita feisbuc, îmi vărs frustrarea chiar aici, chiar acum! Iată-mă în filmulețul viitor cum rup muntele în două. Enjoy!

ps: în Ianuarie și Februarie 2016 zborurile din București către Ålesund costă 150 de Euro dus întors. Zic să iei slană și ceapă la tine, e cam scump traiul prin fiorduri.

From → Calatorii

Leave a Comment

Leave a Reply

